arrow-leftarrow-rightchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-upfacebook-altfacebookinstagrampinterestplay-circlequotesettingstiktokyoutube
Home top banner
Újabb városba viszik el a Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Zöld Életre Valók komplex e-mobilitási roadshow-ját. Április 4. és 7. között Komáromba látogat a rendezvény – számolt be róla a Green.hu

A HUMDA Zöld Életre Valók országos e-mobilitási és technológiai roadshow küldetése az ismeretterjesztés a hidrogén-technológiáról, az energiatárolásról és az elektromos járművekről, azok előnyeiről, működéséről, illetve környezeti vonatkozásairól. Az országjáráson a nagyközönség közterületi installációkkal és ingyenes aktivitásokkal találkozhat.

Komáromban a Csillagerőd melletti Fesztivál placcon csütörtöktől vasárnapig várják a szervezők az érdeklődőket óvodás kortól egészen az idős korosztályig.

A technológiai bemutatók mellett az érdeklődők gokartszlalomban tehetik próbára tudásukat, a Road Safety parkban a közlekedésbiztonsággal ismerkedhet az egész család, illetve elektromos busz és e-autó kiállítás is várja a látogatókat, valamint e-rollereket is ki lehet próbálni. Egy VR-szemüvegen számos, a zöld mobilitáshoz kapcsolódó virtuális „kiállítást” lehet megnézni, az energiatárolási megoldások iránt érdeklődők pedig egy interaktív falon találhatnak meg minden lényeges információt a korszerű technológiákról – mondta Lázár László, a HUMDA kommunikációs vezetője.

A programokról részletesen a zoldeletrevalok.hu oldalon, valamint a HUMDA felületein lehet tájékozódni.

Miért indult a Zöld Életre Valók kampány?

A roadshow célja, hogy a fenntartható és környezetbarát energiát a mindennapi élet részévé tegye és előmozdítsa a zöld átállást, hiszen a zöld energia a magyar gazdaság jövője a háztartásokban, a közlekedésben és az iparban egyaránt.

A rendezvénysorozatba bekapcsolódik a HUMDA Zöld Életre Valók teljes média-mixet lefedő kommunikációs kampánya is, amelynek során április 30-ig napi rendszerességgel edukálnak a fenntarthatósággal, a környezettudatossággal, a hidrogéntechnológiával és a jövő közlekedésével kapcsolatos tartalmakkal.

A résztvevők április 30-ig egy külön erre a célra kialakított webapplikációban választhatnak élethelyzetük szerint a környezettudatossági kihívásokból, melyek teljesítéséért pontokat gyűjthetnek.

Minél több pontot gyűjt össze valaki, annál nagyobb eséllyel indulhat a főnyereményekért, köztük elektromos kerékpárokért és rollerekért, valamint fél éves elektromos autóhasználatért. Az értékes nyereményekért folyó versenyben az esélyek a Zöld Életre Valók roadshow-n is növelhetők.

A kampány mellé olyan influenszerek álltak, mint Puskás Peti színész, énekes, műsorvezető, valamint vegán aktivista, illetve felesége Dallos Bogi, énekes, műsorvezető, Tápai Szabina EHF kupa-győztes magyar kézilabdázó; Bukovicsné Békefi Daisy, a Greens of Daisy termékcsalád megálmodója, 2022-es Go Green nagykövet és Magyarósi Csaba vlogger.

Jelentkezz be a hozzászólás írásához

Mauris molestie nunc et sem egestas iaculis. Cras vehicula lorem in orci ornare, quis molestie ipsum porta. Nulla vehicula suscipit tellus ut rutrum. Mauris leo elit, gravida ut semper ut, feugiat eu ex. Mauris a nisi a sapien vehicula vestibulum. Praesent eu condimentum eros, varius laoreet diam.

Home top banner